Madeeha's Life ♥

★ ★ ★ ★ ★
. takdir cintaku .
Monday 31 October 2011 01:39:00



-T_T-





jalan mudah bagi aku adala putus..
da ta sanggup hidup macam ni lagi..
mybe aku kan jumpe yg lebih baik lagi..
insyaAllah..

mybe aku dan dia ta dew jodoh..
kami ta sehaluan..
kami ta patut bersama..
aku rela kan kau pergi..
aku lepaskan kau..

bye sayang...
moga kau jumpe yg lebih baik dr aku..
yg boleh chenta and sayangkan kau
macam aku chenta and sayangkan kau..

aku lepaskan kau..
lepaskan kenangan kita bersama..
biarlah kau jd masa silam aku..
masa silam yg manis..

wlaupn prkenalan kita ta sampai stahun..
aku dpt cinta and sayangkan kau spenuh hati..
tp apakan daya , kau permainkan aku..
permainkan hati aku...
seolah olah aku hanya bertepuk sebelah tangan...

aku da ta snggup..
salu saja dpermainkan...

cukuplah...
sampai d sini saja..



aku relakan kau pergi..
pergila sayang..
akan ku ubati jiwa ini..


[=.=]




. THE END .


Greetings ! ;



Assalamualaikum makhluk Allah semua ! x'D kupu-kupu sedang skodeng blog saia♥(s). I'm Madeeha Nardin , twenty years old on Novermber2013 . Asal Kelantan , stay Kuantan :)
Do whatever you want here , but please MIND YOUR WORDS oukay :)
Thanks for landing here . Love you more ♥


Dugaan yang datang bertubi - tubi :'(

Cit Chat ! Don't Forget To Leave Your Footstep Here Oukay Dear ! :)



♦ URL blog wajib ade not email ♦




Edited By ;




All rights reserved ® Madeeha Nardin 2014.