Madeeha's Life ♥

★ ★ ★ ★ ★
✿ AyaT aYat peNipu Cinta ✿
Wednesday 18 January 2012 10:59:00



Ayat-ayat Penipu Cinta: “Itu adik angkat saya.”
Ayat-ayat Sebenar: “Itulah makwe saya yg ANGKUT saya ke sana ke mari.”

Ayat-ayat Penipu Cinta: “Saya sukakan perempuan yg selalu bagi kejutan.”
Ayat-ayat Sebenar: “Saya sukakan perempuan yang selalu bagi HADIAH YANG MAHAL-MAHAL.”

Ayat-ayat Penipu Cinta: “Saya sukakan perempuan yang memahami. Jika memiliki kekasih yang memahami, hubungan akan kekal.”
Ayat-ayat Sebenar: “Saya sukakan perempuan yang memahami kehendak saya. Jika memiliki kekasih begini saya sanggup utk BERSAMA LAMA.!”

Ayat-ayat Penipu Cinta: “Saya sukakan perempuan yang tidak boros dan cermat.”
Ayat-ayat Sebenar: “Saya sukakan perempuan yang tidak boros dan cermat, supaya saya boleh KIKIS SIMPANAN mereka!”

Ayat-ayat Penipu Cinta: “Saya tak boleh reply, kredit habislah yang. Tadi call mak di kampung. Nak top-up duit takde. Sayang boleh top-upkan?”
Ayat-ayat Sebenar: “Kredit dah habis sebab bergayut dengan betina lain tadi. Sayang boleh top-up kan?




Greetings ! ;



Assalamualaikum makhluk Allah semua ! x'D kupu-kupu sedang skodeng blog saia♥(s). I'm Madeeha Nardin , twenty years old on Novermber2013 . Asal Kelantan , stay Kuantan :)
Do whatever you want here , but please MIND YOUR WORDS oukay :)
Thanks for landing here . Love you more ♥


Dugaan yang datang bertubi - tubi :'(

Cit Chat ! Don't Forget To Leave Your Footstep Here Oukay Dear ! :)



♦ URL blog wajib ade not email ♦




Edited By ;




All rights reserved ® Madeeha Nardin 2014.