Madeeha's Life ♥

★ ★ ★ ★ ★
♥beRbuNga~bUnGa♥
Saturday 14 January 2012 13:16:00



Hai dan assalamualaikum :) 

Hee , comel kan ? Memang comel , cutee ssgt :D 
Berpelukan gtu.. Hekhek ^^, Okay2 . Act bukan sal arnab neh gua nak cite .. 
Tapi sal hari ni :)


Kay , first of all , gua nak on lagu dulu . Nak amik feel lah katakan :D
hafiz n adira - ombak rindu .
hakhak . feeling giler lagu . Em ok dah ! Back to the main topic :))


Gua hari ni , happy ssgt . bahagia .. sangat bahagia .. hope smpai bble lah cegini kan ..
hehe hehe , nah lebie gua kasi besar besar ! ngee ~

hehe , gua epy ssgt hari ni taw :) adew some1 kasi gua semangat utk idop . 
bangkit kembali stelah bberapa hari lepas gua down . huhuhuh ...

*layan lagu lagik
mr sexobeat - alexandra stan
hehe :) amik feel lah wei ! Kalo xdew feel xleh nak beblogging !
hikhik ^^ tol ark ?

kk , disebabkan tahun ni gua dah masuk 19 , erkkk . dah tua upenye :p
haha tuanye aku . dah tak lame nak kawen . hehe *gatal*

Em em em ! Ok :) jap ek nak amek feel . hehe ..

ok dah ambik feel bagai !

gua nak kasitaw yg hari ni , 14.1.2012 , gua dftar spa8
dengan berbekalkan slip spm yg sedia ada , gua mintak lah kan . 
ni pon sebab dorongan dari budak busuk . 
kalo dia tak push gua , alamaknye bulan 3 ni la gua mintak balik . 
then alhamdulillah , dah sent !

So start hari ni gua n fmily buad solat hajat , bia dapat lah kan .

maklumlah , budak busuk tu ckp , darah ibu mengalir dlm tubuh gua . 
darah kkm , darah org keje hosp la katenye ! hahax :D

tapi mmg betol pon !

hang taw ark ? chek ni terukk ssgt wei ! *loghat utara sat* :p

mula mula ibu gua suruh lah gua masuk form6 an , so dengan terpaksanya gua masuk ! huh !
dah lah kena menjalani minggu orientasi . cam gampang je ase ! walawehh ! terukkk ! 
gua sabar jelah kan .


then , masa tahu kelas tuh , gua ase cam siall je ! ade ke cikgu masukkan gua lam clz seni ! 
larh , gua ni mane la ade seni ! sebab pen seni gua dpt B+ , gua dimasukkan di situ ! 
aisemenn ! tension gua ! Ok , masuk kelas then blajar . 
K , 2 hari leps orientasi , gua pegi skolah . hahahh , msuk hari berikutnye gua start buad hal ! 
haha , ape lagi , ponteng je beb ! lagi teruk , gua tipu cikgu . hahax . alasan ? 
gua sakit perut *senggugut* . hehe ! terukkan ? so ckgu pon bagi pelepasan balik . 
and gua pon balik lah dengan senyuman :D

hah ! tue cite mase gua form 6 , mase gua masuk kolej lak , nak tahu ? haha , 
ape lagi , jom terjah ! ^^
Ok , hehe . weh , taw ark kul bpe neh ? dah kul 3pagi lebih woii ! gua tak tdo lagik ! 
hahahh ! sebab ape ? sebabnye ade mamat tu lam fb , dia kasi gmba mende tah kat gua . 
seremmmm ! kesian gua . menangis ! tsk tsk ! :'(

k , huhu kesah gua kat kolej pulak mcm ni , hihih ^^ malu la nak bg taw :p *gedik*

Huhu , k la gua kasi taw.. hehe , k ... gua nak cite nih ! nak baca , baca , taknak sudah ! 
OK :) wahaaa cytam busuk tidow berdengkur ... alahai anakku sekor nih .. 
huhuhuh dah lah busuk . hehehh ^^

k .. mse kat kolej dlu gua teruk .. haha tipu lect .. pegi kelas pakai sndal.. 
alasan - kaki sakit, tseliuh ... hahahh .. 2 3 hr lepas uh , kaki gua betul2 tseliuh ... 
jatuh longkng blakang ostel beb . sakit doe !! hahahh doa madam ni masin betull ... 
tu la .. tipu la lagi .. hehe ..

k .. kalo nak cite mmg tak abes lah , smpai ke esok .. sbb byk sgt cite gua kat kolej tuh ..
hahahh .. macam2 ade .. kalo gua ade mse lagik , gua hapdet n cite k .. hikhik ^^


smpai situ sahaja la ek citra cite gua hari ni .. huhu adew masa nt gua hapdet lagik . 
KBAII love you :*






sweet takk ?
hehe , utk awakk lah ni :)
ambil k !
^^

sincerely ,

Greetings ! ;



Assalamualaikum makhluk Allah semua ! x'D kupu-kupu sedang skodeng blog saia♥(s). I'm Madeeha Nardin , twenty years old on Novermber2013 . Asal Kelantan , stay Kuantan :)
Do whatever you want here , but please MIND YOUR WORDS oukay :)
Thanks for landing here . Love you more ♥


Dugaan yang datang bertubi - tubi :'(

Cit Chat ! Don't Forget To Leave Your Footstep Here Oukay Dear ! :)



♦ URL blog wajib ade not email ♦




Edited By ;




All rights reserved ® Madeeha Nardin 2014.