Madeeha's Life ♥

★ ★ ★ ★ ★
Ohhh .. Life .. ='|
Tuesday 3 January 2012 03:08:00

Ohh dear diaries ku yg busuk .. : |


Assalamualaikum ..


Hai , how's ur 2012 life so far ? Harap ok ok jewp lah an .. Hrmm , Aku nak ckp sumtink sbnarnye ni .. Ok , hari ni , Tuesday January 3 .. I already make a big mistake :( NOPE ! Its not BIG , but HUGE mistake .. Hurm , I guess 2012 started wasn't good for me .. Ntah , semua benda aku buad tak menjadi . Aku nak jadi baik , and yg terbaek utk fmily aku ... Tapi semua tuee macam melepaskan batuk dtangga .. K , aku rindu nak jadik budak2 balik .. Seriously aku rindu kt BFF aku .. Tapi tuee lah kan , smpai hati dia tikam belakang aku . Kalo tak mybe sampai skunk ktorang still BFF :'( OK aku sabar jewp dengan semua dugaan dan cabaran yg ALLAH SWT tetapkan utk aku . Hurm , Babe , Seriously I felt LONELY . Really LONELY . Adew BF macam takde jewp . Knpe hidup aku macam ni .. YA ALLAH .. Ape salah aku .. Knpe harus aku yg menanggung semua ni .. Lepas satu , satu dugaan .. Aku hanya nak hidup tenang , and kembali macam dulu .. Aku nak ayah aku balik :'( Aku rindu dia . Ye , aku tahu . Dia takkan kembali lagi . ALLAH SWT lebih sayangkan dia .. YA ALLAH .. Tolong lah aku .. Aku taknak hidup macam ni .. Yeahh I'm smiling outside , but i'm dying inside .. please , AKU NAK HIDUP AKU BALIK . Aku taknak MATI macam ni ...



Greetings ! ;



Assalamualaikum makhluk Allah semua ! x'D kupu-kupu sedang skodeng blog saia♥(s). I'm Madeeha Nardin , twenty years old on Novermber2013 . Asal Kelantan , stay Kuantan :)
Do whatever you want here , but please MIND YOUR WORDS oukay :)
Thanks for landing here . Love you more ♥


Dugaan yang datang bertubi - tubi :'(

Cit Chat ! Don't Forget To Leave Your Footstep Here Oukay Dear ! :)



♦ URL blog wajib ade not email ♦




Edited By ;




All rights reserved ® Madeeha Nardin 2014.