Madeeha's Life ♥

★ ★ ★ ★ ★
Pfffttt ! :/
Friday 6 January 2012 23:41:00


:: ASSALAMUALAIKUM ::


Emmm , 
lame ta hapdet an ?? 
hurmm act , 
2 3 hr lepas adew owrang buad hanjingg at belog aku . 
Ni an belog aku . Opps nanti nak bold besar besar , takut dia tak nampak . 
ni belog aku ! suka hati aku la nak buad ape pon . 
huh , k dah bold besar besar . 
hoii , 
apesal ko dengki ngan aku ?? 
suka aty aku la k nk buad pape pon , takde nak gnggu ko pon kan ?? 
Yg ko sebok sebok tu pesal ?? 
Hey stalker ! 
pegi jauh jauh la dari belog aku ! 
Aku tak suruh pon ko bace ! Aku suruh kawan kawan aku baca ! 
Yg ko bodoh sial pegi baca tu npe ?? HAHA BODOH !! 
HAHAHA Kesian lah ko !! HAHA Budoh Sial !! 
Lepas ni aku taknak lagi tengok ko buad hanjing at sini ! 
kalo tak suka aku , boleh blah !! 
Khesah lak aku ko tak suka aku ?? 
HAHAHA BODOH SIAL lah ko !! 
pegi mampos ar .. aku tak heran pon ngan ko !! 
haha bodoh ! BLah ahh !
belog aku ni , 
hanya utk owrang yg open minded , positive thinking !
kalo ko ase , ko tuh bodoh , negative thinking , blah r weii 
aku tak perlukan follower macam kau ! 
tak perlu kau utk baca entry aku la SIALL !!
kalo taksuka aku ,
just shut your fucking shit mouth away from me !
ok darling ?


Ni just for stalker macam kau !


lain kali jangan nak buad hanjing kat blog org sesuka hati .
kan dah kena middle finger tuh !

kbye .


straight from heart by :

Greetings ! ;



Assalamualaikum makhluk Allah semua ! x'D kupu-kupu sedang skodeng blog saia♥(s). I'm Madeeha Nardin , twenty years old on Novermber2013 . Asal Kelantan , stay Kuantan :)
Do whatever you want here , but please MIND YOUR WORDS oukay :)
Thanks for landing here . Love you more ♥


Dugaan yang datang bertubi - tubi :'(

Cit Chat ! Don't Forget To Leave Your Footstep Here Oukay Dear ! :)



♦ URL blog wajib ade not email ♦




Edited By ;




All rights reserved ® Madeeha Nardin 2014.