Madeeha's Life ♥

★ ★ ★ ★ ★
-.- Kebosanan mula melanda diri ini.
Thursday 29 March 2012 03:26:00



Assalamualaikum. Huihui :3

Ape khabar? Dah makan belum? Tak makan lagi? Baek p makan cepat2 , nk baca entry comel aku ni japgi. Mueheh =..="

Okay , takde nak ckp ape pon sebenarnya. Boring ja ni petang2. Nak buat ape taktahu. Sumpah boring siot doe hari ni. Hurmmmmmm. Oh yaa, aku nak cite ni, 2 hari lepas lah kan.. Aku terkena cirit-birit. Taktahu kenapa. Aku taknak lah cakap kat mak. Nanti die risau lak kan. So aku diam jerlah. Aku tanyalah mamat tu, die ckp terkena keracunan kot? Aku cakap tak mungkin. Ye, tak mungkin la sebab aku and abg je kena. Mak and kak ipar tak kena pon? Sungguh weird. Aku makan, nak tkeluar, aku makan je, mesti sakit perut. Sakit woii. Tapi naseb baek tak sakit seteruk senggugut yg aku kena tiap-tiap bulan tu. Hurm... But ALHAMDULILLAH, now aku dah sihat. Tapi still sakit2 lagi. -.- penyakit ape la ni eh. Weird jugak aku pon.. Hmm hmmm. 

Aku sebenarnya tengah tunggu panggilan temuduga :D hheee , Ohh ermm. Mybe lepas ni aku tak update kot? Ye ah, mne tahu kot berukband aku ni dah kena potong. Sebab aku mmg dh kering gila-gila ni sekarang. Keluar rumah pon tak.. Tunggu org bagi duet jerk. Tu pon kalau ade yg kesian kat aku ni. Fakir miskin. LOL :O Hahaha okay-okay. Hurm aku nak cite lagi ni, nak dengar tak? ^^. Sweet ah korang, suke bace entry comel aku ni... Hhheee, oh weh. Sebenarnya aku nak cite sal CYTAM.. Nak dengar tak?? Malam nanti atau esok aku update lagi eh. Aku cite panjang-panjang punye sal CYTAM sayang busuk bangar tuh. Muehehee :D Aku boring ni.. Nak buat ape eh? Nak keluar? Malas gila-gila. Nak main pacebukk? Lagi la, lembab nak mampus. Same ah dgn twitter.

So aku decide nak jiwang-jiwang jerk petang nih. Haha. Okay aku minah jiwang.. But kekadang jela. Bila teringat someone, aku jiwang.. Bila tak, aku layan lagu, buat gila-gila. Tahu buat gila-gila tu ape?? Tak tahu dok diam-diam k cik Kiah. :D Hhahah.. Boringnye.. Boring siottt. Fon, takde spe nk mesej aku. Alahai sedihnyerr =..= Sedih sungguh la weyy. Aku takde bf mcm korang.. Calling2 , mesej2.. Aku single sungle. Spe la nak kat aku ni... Sob sob T__T sedihnyaa hidupp. zzZZZzz haha :P

No matter how hard our live is , ingat , ALLAH SWT selalu ade utk hambaNya.. DIA bersedia mendengar keluhan hambaNya.. ALLAH MAHA BESAR :') Okayy tu jerk entry comel aku. Haha thanks a lot eh sebab sudi baca.. Hhheee :D Muahmuahh :*




Comel kan ?
muehehehehehehe :D
Aku mmg minat kucing 
minaaattttt sangattt ^^


#okbaii

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Lots of love,

Greetings ! ;



Assalamualaikum makhluk Allah semua ! x'D kupu-kupu sedang skodeng blog saia♥(s). I'm Madeeha Nardin , twenty years old on Novermber2013 . Asal Kelantan , stay Kuantan :)
Do whatever you want here , but please MIND YOUR WORDS oukay :)
Thanks for landing here . Love you more ♥


Dugaan yang datang bertubi - tubi :'(

Cit Chat ! Don't Forget To Leave Your Footstep Here Oukay Dear ! :)



♦ URL blog wajib ade not email ♦




Edited By ;




All rights reserved ® Madeeha Nardin 2014.