Madeeha's Life ♥

★ ★ ★ ★ ★
Wawawawa! Bacalahhh :P
Saturday 29 September 2012 05:24:00







Heyyy. Assalamualaikum :)

Waaaaaaa. Lama gilaa kan dah tak update blog ngokngek aku neh! HAHA. Jadi ape entah aku tak tahu. Semua nya dah ditukar baru hah. Tensionn pulak akuu. Dahlah blog aku nih tah pape dah jadiknya. SEDIHHH -_____-'

Sooooooo aku decide nak guna blogskin balik. Boleh tak boleh tak? Okayy tak okayy tak? Hmmmmmm. Gilaaa ahh dah lah bajuu tak basuh basuh lagik. Bertambun penuh bakul dah. Nak antor dobi malu laa pulek nak turun. Kahkah. Okayy. *takdew kene mengena pung* . Hahhh alamatnya basuh dekat kelantan lahhh. Aduiiiii teruknyaa mak minah ni. Apa nak jadilah. Tak pung aku tinggal je baju tu dekat dobi then aku balik kelantan. HAHA. Amacam? Okay tak? Haha. 

Lagipun banyak yang nak dibasuhnya. Aku tinggal jelah kat dobi. Sampai sini balik aku ambik balik. Murah je kodd aku rasa dobi kat sini. Siap sekali semuanya complete sekali dekat lipatan yang comey lotey. Hoho~~~

Murah ke mahal, lain cerita, yang penting baju aku dibasuh okayy. Haha~~

Eh eh eh eh eh mak jemah oiiii. Dah larik tajuk neh. Adoiiiii. Aku bukan nak cerita sal baju tak basuh. Tapiiii pasal blog aku neh. Blog aku dah menjadi ngokngok dah. Kenapa? Sebab sebab sebab..........................BApakkk lamanyaa aku tak update, aku tak bukak blog neh....Bukak bukak balik, tengok semuanya dah LAIN. Doeeee. Dah lainnnnnnnn.

Sakit pale aku dibuatnya adoiiii. ~__~'
Sebab tuuu aku decide nak guna blogskin jeh. Senang kan kan kannnnn. :-P
Tapiii serious aku TAKSUKA dengan dashboard baru nih and everything baru on blogger nihhhhhh. SERIOUSSSSSS. :'O

Nahh here you are my new blogskin! Haha. Sweet gituuu. Tak siap edit lagi neh. Dah siapp nanti comel lettew. KAHKAH. Perasan~ 

Kbyeeeeeeeeeeee.


Sincerely, Love


Greetings ! ;



Assalamualaikum makhluk Allah semua ! x'D kupu-kupu sedang skodeng blog saia♥(s). I'm Madeeha Nardin , twenty years old on Novermber2013 . Asal Kelantan , stay Kuantan :)
Do whatever you want here , but please MIND YOUR WORDS oukay :)
Thanks for landing here . Love you more ♥


Dugaan yang datang bertubi - tubi :'(

Cit Chat ! Don't Forget To Leave Your Footstep Here Oukay Dear ! :)



♦ URL blog wajib ade not email ♦




Edited By ;




All rights reserved ® Madeeha Nardin 2014.