Madeeha's Life ♥

★ ★ ★ ★ ★
Sakit sakittt sakitttt . Tensionn tensionnn tensionnnn (d_b)"
Monday 30 July 2012 20:26:00

Assalamualaikum.


Salam Ramadhan semua :)
Hai, hari ni saya cuti. HAHA. Disebabkan "something". And disebabkan something tu lah saya sakit perut. Sakit woiiii. Sakkiittttttt sesangattttt. SAKITTTTTT :'/


Kalau sakit cegini memang beserta sakit pinggan dan seangkatan dengannya lah. Memang K.O lah. :(((( Tapi aku dah terbiasa dengan semua ni sejak azali lagi. Cewaaahhhh ~ Aah. Memang betul pun. Orang cakap kalau sakit cegini memang susah nak dapat anak eh? Waaaaa sadissss!!!


Weiiii kau tau tak aku ade kat mana ni? HAHA. Kat kolej la wehh. Bapok bosannya!(ayat nyah aku). HAHA. Kau tau tak, kelas aku hari-hari sejam je. Then ade yg 4jam, tapi next class macam bangang aku kena tunggu, lama doe! Kadang-kadang kelas pagi pukul 8.30-9.30. Then next class pulak 1.30, 3.00.. Waaaaaaaaaaa tahu-tahu la kan perasaan aku macam mana.


Dah lah bus takde pagi. Hmmm sedih tahu takkkkkk! Kalau ade spare part leh tumpang. Ni takdokkkk. Haha.... Tension tensionnn tensionnnnn :/ Macam hari ni lah. Kelas sejam je. Next class pukul3. Boleh bayang tak macam mana? Tension tahu tak. -.- Dahlah next class ni sejam jugak belajornya. Tensioonnnnnnnnnnn!


Naseb baik bawak lappy ni haaaa. Complete dengan berukben lagik. HAHA :p
Nak harapkan WiFi kolej? Jangan harap laaaaaa. Memang takkan dapat kalau dengan lappy ni. Ntah kenapa buat hal.. "Network cannot connect to windows". Ngok je kan? Aku pon tak tahu ape masalh dia. Hmmmmmmm dah lah warranty lappy ni dah tamat hari ni. Ayyoooo~


Kalau tak boleh bawak pegi kedai servicekan dia. Tapi cakap saje, pegi takpun. HAHA --'
Angan-angan tahi tak berapa nak ayam. KAhkah. Okay aku ni gelak je dari tadi. Ntah pape. Sakitttttnyaaaa perutttttt ;'O


Mommmmmmm I MISSSSS YOUUUU AAAAAA LOOOOOTTTTTTTT!!! :((((
Bile mak nak balek?????????????? Mak tahu tak , orang tension ni. orang dah beli aww tiket balek kelantan tu. Tapi 16hb :( Orang exam 15 , 16 , 17 tuh. :(( Tapi naseb baik parents kawan ajak orang balik dgn diorang. Weeeee ~ Salah satu rahmat aku. Alhamdulillah......


Tapi tiket tu terpaksa burn lah. Tapi nak usaha biar dapat jual jugak tiket tu. Yelaa, takkan nak hanguskan macam tuu je kan. Sakit perut gilavavi tahap onyet nyet neh! Waaaaaaaaaaaa tolongggggg makkk tolongggggggggg :'((((


Okay disebabkan aku kesakitakan, so aku harus tamatkan karangan aku disini sahaja :D 
Haha karangan merepek... Karangan yang keluar spontan dari mulut LOL.. But okay ape. :p Sekurannya aku tak biar blog aku ni berhabukkkkk -.-


Hahah...... Okbye :p

Lots of Love,

Greetings ! ;



Assalamualaikum makhluk Allah semua ! x'D kupu-kupu sedang skodeng blog saia♥(s). I'm Madeeha Nardin , twenty years old on Novermber2013 . Asal Kelantan , stay Kuantan :)
Do whatever you want here , but please MIND YOUR WORDS oukay :)
Thanks for landing here . Love you more ♥


Dugaan yang datang bertubi - tubi :'(

Cit Chat ! Don't Forget To Leave Your Footstep Here Oukay Dear ! :)



♦ URL blog wajib ade not email ♦




Edited By ;




All rights reserved ® Madeeha Nardin 2014.