Madeeha's Life ♥

★ ★ ★ ★ ★
Yooo, holla ! ;D
Saturday 22 December 2012 09:17:00







Assalamualaikum. Heyyyy my lovely zomba ! :D


Ghinduu beta takk? Haha sorry lama mendiamkan diri. Beta sibuk lately. Takde mase nak hapdet blog musyukk niy haha :P hari niy baru ada masa and terlebih rajin. Sampai assignment pun tak buat. Hari isnin niy lect dah nak tengok. Lantak ah haha.

Btw, oukay tak aku nye blogskin baru? Letih taww aku buat tadi. Sakit pinggang-pinggang niyyyyy. Hhheeee :) Act aku dah mengantuk dah niy but tadi aku janji nak hapdet entry kan so kena tunaikanlah. So cemana aku nye blogskin kali niyyy? Dua kali dah tanya niy haaaaaaa. Jawab lahh jawab lahh pleaseeeee :P

Weyyy mengantuknyaaaaaa. -.-

Ehhh baca, baca jugakkk. Jangan lupa follow taw blog niyy. And jangan lupa jugak follow aku on twitter - @GarfieldXoXo . :3 hikhikhik. Otak dah kehabisan idea nak tulis apa............hahh! Otak aku niy cakap je nak tidur tapi jakgi bila aku dah ready nak tidur, taknak pulak. Well, hari hari terjadi dekat aku-.-

Waittttt ! Bebudak dekat dorm aku niy semua pergi mana eh? Nasib baik si Ros niy tak balik. Kalau tak, sesorang lah aku kat sini. Tak sanggup aku taw takkkk! Tapi aku hairan jugak. Budak budak niy semua pergi mana? Takkan balik kot? Esok ahad kan. Lusa dah start kelas. Aku laaaa start kelas. Diorang taktaw.

Niyy aku nak cite. Taw takk? Kalau hari isnin niy aku takde kelas or takde kelas ganti, aku dah blah balik kelantan taw. Dapat cuti 5hari. Sobsobb -.- Tapi takpelah. Minggu depan aku nak balik :D dah msg mak tadi. Dia tak bagi balik sgt sbb sekarang kan dah masuk musim tengkujuh. Takut susah nanti. Hujan jee memanjang.

Aku nak balik sebab aku ghinduuu Cytam........ghindu nak peluk Cytam, Mak...........ghindu nak gaduh ngan abg hihi. And balik nak ambik beras lol. Aah beras. Jimat sikit bawak beras dari rumah. Sebab sini aku taktaw nak beli katne. Kalau ade pun mesti mahal. Dah lahh sambal bilis hari tu dah habis... Sebab tuu nak balik, nak suruh mak buat pulak :D boleh buat stock makan nasi kat sini hheeeee :) jimat kan jimat kan ^^

Oukay then, apa lagi aku nak cerita dekat sini ea........?

Rasa takde dah kot. Eh kejapppp. Lupa nak cakap yg atas tuh gambar akak Nora Danish taww. Cool right? #swagger :D aku minat gler gambo niy hihi. Dia comel. Natural beauty ;) Huhu oukay lahh. Tyme to get my beauty sleep :) Nyte zombaaaaa! Loveyou guys. Keep on supporting me oukayy! :*



Sincerely. Love




Greetings ! ;



Assalamualaikum makhluk Allah semua ! x'D kupu-kupu sedang skodeng blog saia♥(s). I'm Madeeha Nardin , twenty years old on Novermber2013 . Asal Kelantan , stay Kuantan :)
Do whatever you want here , but please MIND YOUR WORDS oukay :)
Thanks for landing here . Love you more ♥


Dugaan yang datang bertubi - tubi :'(

Cit Chat ! Don't Forget To Leave Your Footstep Here Oukay Dear ! :)



♦ URL blog wajib ade not email ♦




Edited By ;




All rights reserved ® Madeeha Nardin 2014.