Madeeha's Life ♥

★ ★ ★ ★ ★
The End :')
Monday 20 May 2013 01:41:00





Hai. Assalamualaikum.

Heyy its me. Madeeha again! :D hell yeah. We meet again. Now i wanna story about aliff zarith and me. :) You know what? Its sad love story yeah. I already broke up with him. Why? Because dia tak pandai jaga aku, jaga hati aku. So sad ouhh. Kalau time jumpa okay jee. Tapi bila berjauhan, macam-ii terjadi. Member aku nampak dia dengan perempuan, dia bergambar  dengan perempuan and so on. Yeahh aku faham yang tuu member dia. Aku faham. Tapi aku dah tahan and perhati jee gerak geri dia and tunggu masa nak break. Dah lama kot aku pendam. Tapi sebab SAYANG, aku pertaruh semuanya. Takpe hati sakit, memang lumrah bercinta. K aku tahan. Takpe dia keluar dgn perempuan, mybe member o kak angkat. K aku faham.. Semua aku faham, semua aku tahan, aku sabar sebab nak hubungan bertahan lama. Beb, 2months lagi nak setahun. Hahah..........Tapi sekarang, aku dah sampai tahap tak boleh nak sabar, tak boleh nak tahan dah. :) Sampai aku korbankan diri fikir benda nie. Sampai aku kena migrain. Tapi dia? Pretend that nothing happen. Boleh lagi suka suka dengan member semua. Sedangkan aku kat sini, makan air mata, sakit hati dengan perangai dia. Sokay lah takde pakwe pun. Hidup aku okay.  Aku ada member kan. Takpe. Jodoh pertemuan semua Allah yang tentukan. Member aku dah 20tahun single kot. Haha. Seriously aku sayang giler dekat Aliff tu. Sayang nak break dengan dia. Tapi macam Nabil  cakap laa, kalau couple berdasarkan paras rupa memang sakit hati lah jawabnya. Baik couple dengan yang tak seberapa, at least dia pandai jaga kita, pandai jaga hati perasaan kita. Right? :) Lagipun aku dengan aliff tu tak sehaluan. Dia lebih pentingkan member, band dia and so on. Sosial beb. Seriously aku benci! Gaya hidup dia dan aku sumpah i told you! Totally different! -.- I told what? Centuu lah kami until break nie. Tapi seriously sayang aku masih ada dekat dia. Bukan sikit bukan banyak tapi 90% lagi. :'< How come aku nak hilangkan sayang niy. But thanks Allah sebab aku dah tak duk Kuantan sem depan. Tahun depan jelah aku kena bertahan duk sana. Hmmmmm. Jumpa dia lagi. Tapi aku rasa tak jumpa dah kot sebab sem depan dia dah sem5. Tahun depan dah LI. InsyaAllah tak jumpa kot... :) Tapi haritu dia cakap nak extend. Ouhh damn shit. Takkan jumpa lagi. Dammit aku taknak! Huhhh -.- Tapi tulah hidup niy. Ada naik ada jatuh. Bak kata orang, hidup umpama roda. :) Takpelah kalau jumpa pun, tetap kawan kan wlaupun dah break. Sebab dulu aku cakap dekat dia, 'walau apepun yang terjadi, kita takkan break k?' Tapi sekarang aku yang mintak break. Kenapa? Sebab sayang la aku mintak break!! Dia yang tak pandai jaga hati aku!! Aku dah tak tertanggung dengan semua nie, aku dah tak terdaya nak pertahan hubungan kita. Aku harap kau jumpa yang lebih baik dari aku, and aku harap sangat kau tak terpesong. Ya Allah rasa macam semalam baru couple dengan dia. Harini dah break. Seriously aku SAYANG MOHD ALIFF ZARITH MOHD ZAMRI. SAYANG! BABI AKU SAYANG DIA ARGHHHHHHHH! kbye nak nangisss!!! :'((


*Aliff, kalau kau terbukak blog aku nie and terbaca semua nie, ketahuilah, demi Allah aku taknak putus dgn kau. Demi Allah aku sayang kau lebih dari nyawa aku!! You are my ONLY ONE!!! :'((



Dari hati yang tulus ;

Greetings ! ;



Assalamualaikum makhluk Allah semua ! x'D kupu-kupu sedang skodeng blog saia♥(s). I'm Madeeha Nardin , twenty years old on Novermber2013 . Asal Kelantan , stay Kuantan :)
Do whatever you want here , but please MIND YOUR WORDS oukay :)
Thanks for landing here . Love you more ♥


Dugaan yang datang bertubi - tubi :'(

Cit Chat ! Don't Forget To Leave Your Footstep Here Oukay Dear ! :)



♦ URL blog wajib ade not email ♦




Edited By ;




All rights reserved ® Madeeha Nardin 2014.