Madeeha's Life ♥

★ ★ ★ ★ ★
Move on?
Friday 31 May 2013 05:08:00


Assalamualaikum.

Hai? Apa khabar semuanya? Hope okay laa kan? Jangan jadi macam aku, k.o jee memanjang :( Its about me and Aliff Zarith again. Act aku cuba melupakan dia. Tapi bila tengok balik gambar gambar kami bersama, its like kami baru couple. Indah sangat. Serious aku rindu time tu. Tapi nak buat macam mana, masa tak boleh berputar balik. :) Dia pun dah ada someone special. Cepat je kan dia dapat pengganti aku? :) Good for you Alif. Aku doakan kau happy selalu. Aku tengok awek kau pun satu kepala dengan kau, can do whatever you want, comel, freehair, layan benda sama macam kau, yeahh, everything same with you. Hope korang kekal la ea. Moga bahagia selalu. Aku meseg, kau tak reply dah.. Dulu ada jugak reply, sekarang tak langsung sejak ada awek baru kan :') its okay aku faham. Orang tengah hangat bercinta kan. 

Its okay lah. Its been 15days kita break. And i was like cant forget you. All your memories still here, still with me, all your laughing, time we spent together, stupid jokes, stupid mimik muka, seriously aku rindu. Aku rindu spent time dengan kau. Its like i'm in other world :') Tapi tu lahh, silapnya kau lain, aku lain. Kita berbeza. :/ but its okay lah. Saya cuba delete semua gambar kita bersama ea. Saya cuba delete semua memory kita bersama ea. Saya cuba anggap awak tak pernah muncul dalam hidup saya ea Alif :) Honestly, i'm still love you. Still here, in my heart 50%. Saya cuba delete semuanya hari nie ea. Tapi saya tak boleh buat mengejut. Nanti saya nangis. Saya taknak nangis dah sebab awak. Awak dah bahagia sangat dah sekarang. Hari hari saya stalk twitter and facebook awak. Hari hari saya buat even saya tahu saya bukan sesiapa lagi. :')

 But its time for me to move on. I know its really hard. But i'll try my best. Tapi saya mohon, awak jangan terserempak dengan saya ea. Even dekat kolej or mana mana. Please. Saya taknak tengok awak dah. :)  Perlahan lahan saya akan terima hakikat yang kita bukan lagi sesiapa. Thanks sedarkan saya dari lamunan. Aku pun dah start membusykan diri. Taknak fikir benda nie semua, tapi benda tu datang dengan sendiri. Begitu banyak kenangan. 10bulan bersama......Tuhan :/ Harapan membina rumah bertangga bersama akhirnya hancus jugak...huhu nak buat macam mana, dah bukan jodoh aku dengan dia :( ILOVEYOU ALIFF ZARITH MOHD ZAMRI so much...Assalamualaikum :)







Straight From Heart:






Greetings ! ;



Assalamualaikum makhluk Allah semua ! x'D kupu-kupu sedang skodeng blog saia♥(s). I'm Madeeha Nardin , twenty years old on Novermber2013 . Asal Kelantan , stay Kuantan :)
Do whatever you want here , but please MIND YOUR WORDS oukay :)
Thanks for landing here . Love you more ♥


Dugaan yang datang bertubi - tubi :'(

Cit Chat ! Don't Forget To Leave Your Footstep Here Oukay Dear ! :)



♦ URL blog wajib ade not email ♦




Edited By ;




All rights reserved ® Madeeha Nardin 2014.