Madeeha's Life ♥

★ ★ ★ ★ ★
Hai.hai :D
Sunday 8 July 2012 13:53:00

. A s s a l a m u a l a i k u m .




Hai, gila lama kan dah tak update blog? Weeee~ Aku busy siked. Eh bukan siked, BANYAK. Huhu. Almaklumlah...... Dah start belajar.. HEHE. Alhamdulillah kat tempat baru ni aku happy2 je. Semua okay dengan aku. Tapi yang tak okay nye, ramai budak laki la kat kolej ni. Dah macam kolej lelaki pulak. HAHA :)


Itu yg merimaskan. But disebabkan aku nak belajar benda yg aku minat, aku survive gak hidup kat sini. First datang sini, mata kanan aku duk gedik2 dlm 3minggu lebih. Then banyak benda yg tak elok terjadi kat aku..... But its okay. Sebab aku nak belajar datang sini, dengan harapan dpt bukak company sendiri, dpt berjaya nanti. Boleh dikatakan byk jugak lah cabaran, rintangan yg aku lalui sebelum ni.. But its okay. Aku still boleh survive. Walaupun byk benda yg aku sayang, hilang time aku kat sini. Hmmm.


Tuuu baru org panggil challenge kan. Hahah... And guess what, aku dpt kawan sini. Semuanya baik-baik. Even ada yang tak berapa " " sangat. Hmmmm. Never mindlah. Aku sayang semuanya. And hope hubungan kami ini berkekalan selama kami belajar sini... InsyaALLAH :) Aku banyak join aktiviti kat kolej ni. And latest aku join kayak peringkat kebangsaan, koir untuk pembukaan sukma. Hasilnya lumayan jugak laa. HAHA.. Tapi yg koir ni tak abes lagi. Still kena perform 16 & 17 ni. Utk penutupan sukma and menyambut Tengku Mahkota datang kolej.


Agak weird jugak la, sebab aku tak pernah join benda-benda mcm ni kat sekolah dulu. Nasyid tu pernah lah... Tp yg lasak-lasak kurang siked. HAHA. Atas tuuuu gambar masa aku pergi kayak hari tuu, last day. Dekat Pekan, Pahang. Huhu.. Oh ya. Lupa nak cakap, aku tukar blogskin lagi. HEHE. Maklumlah, dah mula hidup baru kan. Baru la sangat kan! Haha :) Template yg baru ni bapak simplenya. Hihi. Okebye. Tuu je nak cakap. HAHA.








Greetings ! ;



Assalamualaikum makhluk Allah semua ! x'D kupu-kupu sedang skodeng blog saia♥(s). I'm Madeeha Nardin , twenty years old on Novermber2013 . Asal Kelantan , stay Kuantan :)
Do whatever you want here , but please MIND YOUR WORDS oukay :)
Thanks for landing here . Love you more ♥


Dugaan yang datang bertubi - tubi :'(

Cit Chat ! Don't Forget To Leave Your Footstep Here Oukay Dear ! :)



♦ URL blog wajib ade not email ♦




Edited By ;




All rights reserved ® Madeeha Nardin 2014.