Madeeha's Life ♥

★ ★ ★ ★ ★
Sunday 8 September 2013 04:48:00





Sayang... Saya rindu awak yang dulu.. Saya rindu kita yang dulu.. Saya rindu awak yg time mula mula couple dulu...

Sayang... Saya nak awak.. Awak dah berubah teruk sekarang... Awak dah tak macam dulu..

Saya rindu awak sesangat.. Saya rindu.. :( 

Walaupun kita couple, break then couple.. Rasa sayang saya tak pernah berubah untuk awak.. Tak pernah kurang tak pernah berganjak.. Sumpah saya sayang awak separuh nyawa..

Maaf saya tak pandai nak buat ayat.. Tapi, Tuhan jelah yang tahu apa yang saya rasa..

Sayang awak sangat.. :'(

Saya nak kawen dengan awak.. Nak bina rumahtangga sesama dengan awak.. Nak ada anak comel comel dengan awak.. Nak duduk dengan awak jauhhh dari semua ni..

Sayang...

Awak tahu tak setiap kali kita jumpa, saya rasa nak peluk awak ketat ketat taknak lepas.. Tapi kita tak halal lagi.. 

Sayang.. Sumpah saya sayangkan awak sesangat.. Saya dah kurang jealous sekarang.. Saya dah boleh faham awak.. Even sikit sikit --'

Sayang.. 

Saya nak hidup dengan awak sampai Syurga..

Even saya selalu cari gaduh dengan awak, tak bermakna saya benci awak.. Tak bermakna saya menyampah dengan awak..

Saya buat macam tu sebab saya bosan.. Saya nakkan perhatian lebih dari awak.. 

Sebenarnya, jujur.. Saya rasa saya macam tak dapat perhatian dan kasih sayang dari awak..

Sayang.. saya mintak maaf banyak banyak sebab tak dapat ikut awak harini.. Sebenarnya saya takut nak drive malam.. Saya takut nak berdepan dengan member member awak yang saya tak kenal.. 

Saya boleh je ikut tapi zahir batin saya cakap takboleh hm..

Sayang.. Awak yang pertama dan terakhir dalam hidup saya..

Sayang.. kenapa bila dalam handset kita kurang? Kalau jumpa mesti macam takde pape masalah.. Ade jee benda bodoh yang kita buat.. Tapi bila dalam handset kenapa tak boleh hm..

Sayang..

Sumpah saya jealous awak dengan WATERMELON tuuhh , saya tak tahu kenapa tapi saya geram , dia melebih lebih update cegituu . Sape tak menyirap kan hm :( sape tak sakit hati bila tahu pakwe dia bersayang sayang berindu rindu dengan orang lain :( 

Saya dah cuba ubah perangai saya tapi awak tak pernah nak berubah untuk saya :(

Mana sikap awak yang dulu sayang? MANA?

Sumpah saya rindu awak yang dulu.. 

Saya nak awak selalu..

Saya nak awak disamping saya..

Saya nak awakkkkkk!!! :'((

Sayang...

Kenapa dekat handset awak tak tukar lagi nama saya? Macam takde perasaan kan? Macam kita couple kali niy entah pape hm :(

Kenapa bila dah jadi ex baru awak berubah care pasal saya? Tapi bila couple awak mcm tak peduli.. Kenapa awk?!!

Sumpah harini 1st time awak ckp kasar dengan saya..

Saya tak kisah sebab saya pun selalu kasar dengan awk tapi harini awak mcm dah betul betul benci saya..

Sayang awak tahu tak? Saya rasa mcm nak tarik awak, nak heret awak keluar dari gig awak tu and kita pergi jauh jauh dari sini.. Tapi saya tahu tu hidup awak..

Sayang awak tahu tak? Saya rasa macam nak buat studio sendiri nak suruh geng geng awak tuh jamming kat situh hm :(

Saya nak awak capai impian awak.. Kalau saya kaya dah lama saya tolong awak..

Kan best kalau saya anak orang kaya.. Saya boleh culik awak bawak keluar dari negara ni hm.. :(

Tapi please lah sayang, UBAH PERANGAI AWAK TUH.. Saya boleh ubah perangai saya sebab awak.. Kenapa awak takboleh?

Perjalanan hidup kita masih panjang..

Sayang..

Saya cintakan awak.. Saya sayangkan awak.. Saya rindukan awak.. Saya nak awak jadi suami saya yang SAH sayang!! :'(

Setahun lebih kita masih berkawan sayang.. And saya harap, relay kali niy kekal sampai bila bila. Aminn :')

ILOVEYOUSOFUCKINGDAMNMUCHHHHHHHHH ILOVEYOUFORATHOUSANDMILLIONMOREEEEEEE!!!

MOHD ALIFF ZARITH MOHD ZAMRI !!




Greetings ! ;



Assalamualaikum makhluk Allah semua ! x'D kupu-kupu sedang skodeng blog saia♥(s). I'm Madeeha Nardin , twenty years old on Novermber2013 . Asal Kelantan , stay Kuantan :)
Do whatever you want here , but please MIND YOUR WORDS oukay :)
Thanks for landing here . Love you more ♥


Dugaan yang datang bertubi - tubi :'(

Cit Chat ! Don't Forget To Leave Your Footstep Here Oukay Dear ! :)



♦ URL blog wajib ade not email ♦




Edited By ;




All rights reserved ® Madeeha Nardin 2014.